Utvärdering av målen

Målen var för tävlingen på troya var:
 
Mål för LC
* Vara dubbelnolla = klarade inte, rev ett i omhoppningen. Detta tar dock jag på mig för det var mitt fel.
* Få en placering  = Eftersom jag inte var dubbelnolla blev jag inte placerad, annars hade jag blivit det.
* Ha en bra galopp genom hela rundan och känna att avstånden sitter= halvt, gjorde det bästa av situationen eftersom han var trött av värmen. Men avstånden satt bra iaf.
 
Mål för LB
* Komma runt i grunden = Målet var att komma runt, sen om jag rev hela banan spelade ingen roll, bara jag kom runt. Nu nolla jag hela grunden :)
* klara kombinationen = Klarade den kanon! 
*ha en bra galopp och sätta alla avstånd! =  Halvt, hade en bra galopp men kom nära på vissa ändå haha :/ Men överlag var det bra :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0