Träning

Tränade idag, det kändes jätte dåligt verkligen! Allt gick dåligt.. Hon hade ingen bra galopp alls, den va hackig och det fanns inget tryck i den. Hon bjöd inget mot hindrerna så jag hittade inga bra avstånd så vi kom fel hela tiden! Det enda som var bra är väl att hon hoppade iaf, oavsettvilka lägen hon kom i. Vi fick testa att hoppa muren och det gjorde hon utan att titta på den allls.
 
Jag vet att jag ska ta med sporrar på lördag i alla fall! det kommer behövas... innan så red jag alltid med sporrar åtminstonde i hoppningen, men efter skadan har jag nog aldrig använt dom. Jag vet inte om det är för att hon fortfarande inte är "helt igång" eller om hon behöver mer energi från maten eller om det bara är värmen som gör henne trött. Men det är bara att fortsätta och se om jag märker av något annat för det enda är ju att galoppen har varit väldigt seg och att jag måste ha sjukt mycket ben på henne. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0