Tisdag

Hade tänkt rida i paddocken idag och rida igenom henne lite men det var fullbokat hela eftermiddagen så jag red ut istället. Det var nog lika bra för det märktes att hon va trött av värmen!
Ska träna för mich imån, lite hoppning/markarbete och så tänkte jag att hon skulle få hoppa upp och känna på henne med. Det är helt sjukt att det nästan har gått ett halvår sen jag tränade sist! ska bli kul iaf och taggar för nästa vecka då det blir cr i kunsbacka :)
 
Har köpt ett nytt bett nu, det blev pluppbettet då jag käde att de var det enklaste. 
Jag och sofia va och tog livmodercancer-sprutan idag så jag har ont i min arm nu :( Den gjorde faktiskt jätte ont och jag som redan är rädd för sprutor! Annars har det vart en grymt härlig dag, galet varmt och det känns redan som sommar typ :D
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Söta hästar :)

2013-05-09 @ 12:44:32
URL: http://justcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0