stövlar

Vill verkligen ha ett par nya stövlar men kommer inte ha råd att köpa ett par innan jag får sålt mina pioneer.
Har två par pioneer stövlar i stl.36 & 37 som bara ligger och skräpar. Har haft massa som mailat på dom men helt plötsligt slutar dom höra av sig och man ba hopp, tack för den. Nej men väldigt irriterande är det!
 
Så sen vill jag köpa ett par nya stövlar då och här är dom som intresserar mig mest!
 
Dom som jag är sugen på mest är De Niro stöveln längst till höger för den har en hög båge och ser ut som parlantin fast är billigare hehe. Men De Niro stöveln i mitten är också sjukt snygg och lite mer utstickande så jag vet verkligen inte. Får prova dom när jag verkligen ska köpa ett par helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0