Sjuk som vanligt!

Hoppningen gick helt okej igår. kollade på filmerna efter och det såg mycket bättre ut än de kändes för jag var helt ur balans efter hindren vilket gjorde att hon bara svängde av och sprang iväg från mig osv. Hon hoppar ju bra och så men det blir lite lamt och slappt då det är så lågt och jag vill att hon ska anstränga sig oavsett vilken höjd hindret ligger på! Men jag ska iaf försöka få in en liten träning för michaela nästa vecka, så kan hon samtidigt hoppa upp och känna lite på henne då det va ett tag sen!
 
Filmen tar ett tag att klippa ihop då min dator behövde uppdateras och lite sånt.. 
Idag skrittade jag ut en stund barbacka. Gick till stallet tidigare då jag va sjuk och det va as härligt väder! Hoppade för första gången upp på henne brabacka utan pall eller hjälp haha! det gick inte jätte bra så jag fick tillslut ner henne i ett dike så att jag stod typ en halvmeter över henne :p Hoppas till gud att ingen såg det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0