Resultat stenungsund 25 maj-13

LC | A:0/A:0 | 0+4 fel
Han var lite loj, men det var väldigt varmt och kvavt så jag förstår honom. Men han piggnade till inne på banan och kom till omhoppning :) Sen missbedömde jag näst sista hindret helt fel i omhoppningen. Kommer snävt ur en sväng och glömmer trycka fram. Jag tror han ska lägga till ett extra men istället så klipper han av alledeles för långt ifrån så rev rätt rejält. Men är jättenöjd ändå :)
 
LB | A:0A:0 | 0+4 fel | 8a av 32
Piggare denna klassen. Fick dock inte alls till avstånden till 2an och trean, därefter flöt det på bättre.
KLARADE KOMBINATIONEN ASBRA HAHA. Det är ju den som har strulat till allt det senaste men idag hoppade han skitfint igenom den. Han hoppade så sjukt denna klassen, kändes som jag flög all världens väg men kändes värre än vad det såg ut. Är faktiskt nöjd med rundan. Målet var ju att komma runt i grunden, vi kom runt hela banan med bara ett ner + en placering på det. & jag satsade verkligen 0 i omhoppningen, kände på honom att han blev trött <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0