pigg och hurtig!

Red ut Tommy upp i skogen, han var räääätt pigg kan jag ju säga. Typ sprang genom hela skogen och jag sitter där och försöker sakta ner honom så att vi inte ska dö. Galoppera lite i skogen och tommy bocka och busa och tyckte det var super kul. Kul för honom, mindre kul för mig som får ducka för alla grenar...
Sen så kom jag till en liten vattenböl med typ, finns ingen väg runt utan man måste gå i den liksom och den är rätt lerig osv. Det är uppe på berget typ så inte bästa vägen precis men a, tommy går alltid i den men just idag fick han för sig att hoppa över den. SKITKUL! Hopp över på andra sidan och jag hamnar helt efter haha, också bocka lite mer där. Sen typ galoppera han på sidan ner och jag sitter och typ ber till gud att vi inte ska dö. Han är så jävla klumpig och tänker sig inte för utan snubblar på allt som finns...
 
Sen när jag kom hem gick jag ut och sprang, DUKTIG. Jobbigaste jag gjort i hela mitt liv typ och jag höll på att avlida. Men tänkte på den goda mcdonaldsen jag skulle få när jag kom hem så gjorde mitt bästa :)
Sen hem och käka donken. Så inte så duktig iallafall men gott vare :D
 
Imorgon blir det hoppträning! Det behövs, har inte hopptränat på en måndag nu typ :O
Förlåt, nu blev det en novell så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0