Mycket på en gång

Har jätte mycket att plugga nu sista veckan, därför har inte bloggningen vart på topp. Men när sommarlovet börjar kommer jag blogga mycket! 
 
Vi var på Mölndals RK idag och hoppade lite. Överlag gick det ju bra men fick några stopp pga dåliga avstånd, men det som jag var glad över är att när jag kom på det igen hoppade hon det utan att tveka. Då märker man ju att det inte var för att hon fick ont eller så utan endast mitt fel.. Övade lite konstiga hinder osv. och hon tittade inte alls, kan säga att det nog var mer jag som var mesig om någon. Så himla härligt att få rida på en så stor bana! Man får upp en mycket bättre galopp och kan ta bättre vägar. Så en bra träning helt enkelt inför tävlig då jag bara en gång har sett en så liten paddock som vi har på en riktig tävling. 
 
Vi ska förhoppningsvis börja träna för en annan tränare i kungsbacka nån gång i månaden och då åka till honom. Där blir det ju också en större bana och bra miljöombyte!

Kommentarer
Postat av: Michaela Görloff

Det låter som vi har väldens minsta paddock...:P;)

Svar: haha nästan ju.. ;)
ponnyhumor.blogg.se

2013-05-23 @ 16:52:44
URL: http://michaelagorloff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0