Kärlek till min häst<3

Idag va en bra dag! :p Red ett pass i paddocken och provade ett annat av sofias bett. Haha stackars häst, fast de är ju bra för nu har jag hittat ännu ett bett som va sjukt bra på henne! Hon blev väldigt mjuk och stilla i munnen och det fukade jätte bra i galoppen då hon tog ett gott stöd istället för att bromsa upp sig eller sakta av när man tog i henne. Det är även ett väldigt snällt bett som hon verkade trivas bra med, så nu är väl ända problemet att jag inte vet vilket jag ska köpa.
 
Det blev ett riktigt mördar pass men det va as bra väder och det gick ju jätte bra så inget att klaga på egentligen. Fick jobbat mycke med galoppen och de gjorde hon jätte fint, arbetade verkligen igenom sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0