Imorgon

Tyvärr slutade vi jätte sent idag så jag hann inte rida i paddoken så jag red ut och hon var superpigg så fart lär det inte vara brist på imån iaf! Jag är så himla töntig men är typ orolig för att de ska gå dåligt imån och att hon ska börja stanna osv igen... Men de är ju bara 70 cm! Dock har hon alltid haft rätt dåligt tryck på stora utebanor, därför är det synd att jag missade inomhussäsongen. Men jag ska inte komma med annat en en bra inställning imån för detta har jag väntat på i ett halvår nu!
 
Eftersom jag inte har tävligar osv att göra outfits för så får jag göra en till imån :)
Hann inte göra en "outfitbild" så tar alla saker separat..
ska testa mitt nya pannband! :D
 
 
Vet att byxorna inte matchar med något men de får va då jag har lite brist på ridbyxor just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0