Funderingar

Det känns som att det var längesen som det gick en dag utan att jag tänker på när, hur och till vem jag ska sälja Lady. Det finns tusen fina storhästar som jag bara hade kunnat köpa rakt av om jag bara inte hade en häst redan.. Jag ska iallafall åka med michaela och kolla på en femåring i veckan som hon tycker att jag ska köpa. Får se hur det går och sen fundera vidare. Jag har kollat på försäljningsstall och letat efter folk som är intresserade av att byta och ibland känns det nästan lite desperat :/
Det är inte att jag inte vill ha henne eller så men jag är LÅNG på henne och jag hade redan förra sommaren förberett mig för att sälja henne, och det är lite så att när man bestämt sig för något sånt så vill man oftast inte ändra på sig. Jag är iallafall sån! Nu vill jag gå vidare och inte sitta och traggla med min lilla c-ponny när alla andra har gått vidare till storhäst eller åtminstånde d-ponny.
 
Men jag tror inte att det kommer vara så lätt som jag tror när hon väl är såld.. Jag har haft henne i över ett och ett halvt år och hon betyder jätte mycket för mig!
 
Detta var den fula lilla ponnyn jag fick hem hösten 2011..
 
Hon har ju utvecklats lite iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0