Felfri men ush..!

Jättenöjd med lady idag! Så himla duktig och hoppade allt i alla lägen :)

Dock va det en ganska kaosad dag, jag hade förberett massa i stallet och hade gott om tid, vi kom dit i tid och allt va bra! Men när jag tar på mig sakerna så går dragkedjan på mina stövlar sönder SÅKLART. Så vi satt där och kämpade en stund men fick tillslut rida i mina ridskor och jag KAN verkligen inte rida i bara ridskor, rider inte ens ut utan stövlar. Upptäckte även att jag hade glömt ta med mig spö, tur att man har sån koll...

Fick en bra framridning iaf, framhoppningen blev lite stressig men behövde inte mycket tid på mig där. Kände att mina ben slängde omkring som fan, och när jag kom in på banan blev hon as taggad och sprang ut i alla kurvor så jag fick sämsta sprången... Kom helt cp på vissa hinder men hon hoppade ju!

Kanske lägger ut filmen imån men dör fortfarande på hur fult det ser ut :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0