dålig daaaag

Dagen har varit seeeg. Haft 3 prov idag så min hjärna är helt slut, + att det har regnat regnat och regnat. Började rida i paddocken men gick ut efter ett varv i trav för den var förjävlig. Började rida sporred men han var så jävla jobbig, hoppa i dikena och bockade mig ur sadeln och galoppera på tvären och blääää så jag orkar inte rida mer så gick hem igen innan jag hade kommit så långt.
För vet att om jag rider när jag är på dåligt humör så slutar det aldrig bra men nu fick han röra lite på sig iallafall... 
Imorgon blir det dressyrträning, får hoppas att det går bättre då. Idag var verkligen en sådan dag då jag bara vill lägga ridningen på hyllan. Men icke, bara kämpa vidare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0