dagens ridpass :')

Förlåt för min frånvaro under helgen men har varit på landet och haft 0 internet + inget att blogga om medans jag är där. Därför har jag inte kunnat uppdatera.
 
Idag red jag i paddocken. Han var faktiskt riktigt fint enda från början, okej inte så fin, han var stel och hård i munnen från börjar men ofta brukar jag ge upp då, men icke idag. Böjde igenom honom ordentligt och han slappnade verkligen av och travade på ordentligt men sänkt hals osv. Så han stretchade verkligen ut.
Sen plockade jag ihop honom och krävde lite mer. 
Gjorde ingenting avancerad idag, red bara på volter och böjde åt alla olika håll. 
Galopperade sen, även där va han fin. Bråkade lite med vänsterfattningarna och kickade lite men så fort jag red ordentligt liksom så var han helt dödens fin. Han blir stark i galoppen men idag kunde jag iallafall rida ihop honom. Han var så himla fin verkligen <3 Helt kär hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0