att sälja sin ponny

Tänkte på det som hanna skrev om Lady att hon ska säljas osv. och kom å tänka på hur det var när jag skulle sälja Camaro. 
Först var det inte alls hemskt, han låg ute på annons och även fast jag inte behövde stressa med att sälja honom så blev man så glad så fort någon ringde eller mailade. Tyckte det var kul att dom kom och provred och blev helt överlycklig typ när dom sa att dom ville ha honom. 
Jag hade ju ändå bestämt mig för att sälja honom och ville verkligen gå vidare med en bra D ponny. 
 
Men sen, när vi lämnade honom. När vi va där fick jag seriöst bita mig i kinden för att inte börja gråta mitt framför dom nya ägarna. Camaro sprang runt och gnägga i sin nya hage och mitt hjärta brast typ.. Men jag är så glad att han hamnade hos dom som äger honom nu! Det är helt perfekt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0