Ale-Jennylunds RK - Utvärdering

Framridningen var i en egen paddock vilket var bra. Den var dock lite stenig men ja, man skulle ju bara rida fram så det var okej!
 
Framhoppningen var väldigt stor och därför fick vi va rätt många inne på framhoppningen, men det var inte alls jobbigt eftersom den var så stor! Mycket bättre tyckte jag för då fick man lång tid på sig att hoppa fram :)
Dock blev paddocken väldigt tung vilket jag hatar...
 
Banan var bra, dom fixade underlaget väldigt bra. Körde med en sånhär tillplattar grej och vattnade banan, och detta gjorde dom precis innan jag skulle in och hoppa på LBn så blev väldigt glad hehehe. Men banorna var rätt roliga och bra :) 
 
Personalen var bra, stog aldrig ivägen för mig iallafall ;)
 
För övrigt en bra anläggning, hört många som sagt att dom gillar Ale och det gjorde jag med! Kommer iallafall åka tillbaka på fler tävlingar där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0