Lördag

Gick upp klockan 6 idag och åkte till stallet och fodrade hästarna, sedan hem också käkade jag. Sen tillbaka och släppte ut hästarna, tommy trimmade jag ordentligt i paddocken och det gick sådär.
Han var rätt fin, var lite svårt att få honom att gå fram ordentligt, speciellt i galoppen. Hade mycket bommar och han var helt slut mot slutet. Orkade knappt galoppera men pushade då på lite till istället, hehe. Sen travade jag av honom länge och skrittade av :)
 
Nu är jag hemma igen, somnade förut för var så jäkla trött. Om en och en halv timma ska jag tillbaka till stallet och ta in pollarna, sen kl 9 kvällsfodra!
Samma schema för imorgon! Astråkigt är det verkligen men gör det för pengarna och att jag får sommarlov nästa vecka så då får jag sova ut!!!
 
bebis i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0