vecka 4

Måndag: Skritta, jag leder honom.
Tisdag: Skritt och trav i manegen
Onsdag: Ridvägarna??
Torsdag: Tommy vila, Fanni paddocken om den inte är stenhård.
Fredag: Kravlöst i manegen
Lördag: Långt skrittpass
Söndag: Skritt, Fanni paddocken?
Som ni ser blir det en väldigt lugn vecka för Tommy! :)
 
På måndag nästa vecka ska jag prova att träna för en som heter Maggan, Annie har tränat för henne så jag hoppas att hon är bra så att jag har ngn att träna för medans Michaela är borta :)
Fick superfina bilder av ingela. Jag, mamma, Mikkan och Ingela var ute på en skritttur så ingela fotade lite :) Får se om jag lägger alla bilderna i ett inlägg eller om jag delar upp dom lite här och där :P

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Hon är jättebra, nogrann och saklig, dock inte en sådan energibomb som Michaela! ;)

2013-01-22 @ 14:42:24
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0