värme

Idag var min ponny på snällhumör! Synd bara att jag inte utnyttjade det :p Nu börjar det bli varmt också, vilket gör mig på bra humör. Fast jag får lite damp för jag vill ju så gärna klippa Lady för hon har fått massa regnskorv och börjar se ut som en skogsmulle. Men gör jag det nu så kommer hon få onödigt mycket överskottsenergi och jag vill gärna inte att hon springer över mig när vi är ute och går.. Veterinären sa iaf att jag kunde få recept så att jag kan köpa lite lugnande till henne när hon ska klippas eftersom jag kommer få göra det själv. Jag är liite orolig för hur det kommer bli, vill ju inte att det ska bli helt hackigt och fult :/ 
 
Hahahah såhär såg hennes första klippning ut förra vinten! Jag skäms lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0