tävlingsplaner..

Ååh har världens beslutsångest. Hade ju tänkt att vara med i Sveland Cup, men samtidigt som två av kvalen går så ligger det ett meeting mitt emellan dom som jag verkligen vill åka på.
Så jag kan inte åka på en tävling helgen innan och inte helgen efter heller för det blir för mycket men det är då Svelandkvalen ligger... 
Sen vill jag alltså åka på ljungby meetinget. Då tänkte jag att jag kan ju åka på ljungby nästa år då och kanske satsa lite mer på Sveland cup nu när jag är på den nivån. Men meeting är ju himla bra för då kan jag ju försöka få in lite kval där liksom... 
Men blä jag vet inte.. Får se haha. Fan skit att Sveland ligger just dom helgerna :(
 
Det är så många bra tävlingar detta året och alla ligger ju typ samma helg vilket betyder att jag måste plocka bort massa bra och roliga tävlingar :(
Menmen, det löser sig..
 
Har iallafall anmält mig till årets första tävling, 23 Februari i Ängelholm. Hoppar LC och LC+5 så det blir en perfekt start för året :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!:)

2013-01-14 @ 17:33:18
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0