Söndag

Idag blir det en lång skrittur med Tommy och Fanni. Jag går med tommy och mamma med fanni. Över 1 timma ska vi gå. Veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt. Han har varit helt bäng i huvet. Stegrat och bockat helt sjukt mycket och jag har känt över honom och han har ju inte ont någonstans eller så. + att han stegrar när jag bara går med honom och då kan han ju inte ha ont om han bara ska promenera?
Iaf så har jag inte kunnat rida honom för jag orkar inte ramla av haha så jag har longerat honom istället. Man kan ju säga att han behövde göra av med energi för han bocka och bralla loss.. ;)
Men så red jag igår och då var han typ konstig för så fort jag bytte varv så ställde han sig men det hade han inte gjort dagen innan när jag ridit lite lätt.
Så jag vet inte riktigt om det är att han är dum eller om han har ont :( Men det kan ju vara att han har sträckt sig när han busat så vid longeringen därför ska vi skritta låååångt idag.
 
Ska iallfall åka till magganträningen imon och kolla hur han känns, annars får vi avbryta bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0