lycka

Skrev inget om hur det gick igår men kan bara säga att det blir minst två veckor till. Kotan var nästan läkt och dom trodde att den skulle vara det nästa gång iaf! Men eftersom knäet nästan var samma som förra gången så fick hon en extra stark spruta där, dom kollade till och med en extra gång på röntgenbilderna för att vara riktigt säkra men där såg allt jätte bra ut. Nu är jag trött på dethär! Jag har inget att blogga om, min redan ultradåliga kondition blir om möjligt ännu sämre och det är bara jätte tråkigt att vara i stallet.. tur att det alltid finns roliga människor att prata med där! Lat som jag är så promenerade jag med henne i paddocken idag men i övermorgon ska jag gå ut och riskera att dö bland bilarna, men jag ska försöka hitta någon som kan göra mig sällskap :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0