Helvete då!

Just nu har jag en känsla av att allt kommer fucka sig med tävlingar osv. för även om hon visar sig vara frisk nästa vecka så har jag fortfarande ingen stans att sätta igång henne på.. Jag kommer inte hinna vara med på några kungsbacka clearruonder och jag kommer säkert inte hinna vara med på sveland heller vilket jag verkligen har sett fram emot! :( Så snart står jag där och det är sommar och vi har typ hunnit hoppa lc, jag kommer inte få några pengar för henne eller inte få sålt henne alls och jag kommer inte ha råd med någon storhäst.. haha såhär deprimerande är mina tankar för tillfället :p Mitt liv hatar mig säger jag bara!
Jag behöver lite nya bilder på henne nu! alla är typ från förra vintern :/
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas hon blir bra snart!:)

2013-01-14 @ 15:11:46
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0