Har blivit duktig

Nu när det går så fort att vara i stallet så hinner jag med massa andra saker som man aldrig orkar eller hinner med att göra, putsa tex. haha! har städat mitt skåp osv även städat hemma och det händer typ en gång om året. ska antagligen få rida en av hästarna i stallet på söndag, kul :D Nu har jag också köpt mig en "stallboken" så att jag kan skriva lite efter träningar och även hålla koll på hovslagare och sånt. Har inte orkat med det innan men nu känner jag mig mycket mer motiverad till att planera träningarna bättre och sen tror jag att det är kul att se tillbaka på och se hur man utvecklas :)
Tjockis!

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Jag älskar min stallbok! Man kan ju skriva upp månadens mål osv. i den också! :)

2013-01-10 @ 10:19:32
URL: http://ponnyteamets.blogg.se
Postat av: Elin

Har stallboken varje år, måste verkligen köpa en ny snart för den tar slut nästa vecka x)

2013-01-10 @ 16:28:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Ellejo

Fin design flickor!👌

2013-01-12 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0