visste ni att...

...jag HATAR när folk på tävling vänder sig om för att kolla om dom rivit hindret. Asså verkligen hatar, blir arg när jag ser folk göra det och vill bara skrika ut över hela banan att dom är dumma i huvet.
 
...jag har världens sämsta tålamod. Verkligen jättehemsk för man måste ha tålamod bland hästar. Men jag jobbar på det ;)
 
...jag blir jättelätt arg. Asså kan bli arg för att mamma eller pappa frågar om jag vill ha min jacka på tävling typ. Stackarna... tycker synd om mina föräldrar ibland. Jobbar på det med, haha ;)
 
... jag ÄLSKAR COLA OCH OBOY. Verkligen älskar, speciellt Cola. På tal om att älska cola så köpte jag och min kompis cola för över 400kr under Januari månad. Ouupsi.
 
...älskar men ändå hatar att tävla. Säger hela tiden att jag aldrig mer ska tävla men så blir det inte för det är så roligt. Säger typ alltid så efter en dålig runda.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin ponny :)

2013-02-26 @ 17:43:55
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0