Två hästar idag

Idag var Elin sjuk så jag var en jättesnäll kompis och hjälpte henne med ella :) Borstade ordentligt på Lady idag, och det behövdes! Hon har fått värsta gris-pälsen så jag dränkte henne i pälsglans, men jag ska iaf få lungnande av veterinären imån så jag får se om jag kanske klipper henne till helgen! Hon har börjat dampa loss i hagen också.. så fort hon ser att jag kommer börjar hon springa och bocka :/ Hon gör ju inget för att bli frisk fortare! 
Jag blir så arg på youtube för jag har gjort en film som jag tänkte lägga upp och sen länka här på bloggen men när den kommer upp på youtube så är det jättedålig kvalite på den...! Den får vara som den är sålänge så får jag försöka fixa den så snart som möjligt.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0