trött

Tommy fick vila idag för jag var så jäkla trött när jag kom hem från skolan så somnade och sen när mamma kom hem så hade hon jobbat över och var jättesen så båda va döda så ah, stallet fick fort idag.
 
Igår så tränade jag för Maria, gick asbra. Han blev dock ofokuserad några gånger men fick verkligen hjälp med mitt "problem" att han vägrar gå på en volt för då stannar han och protesterar med stegringar. Så han började med det och försökte men Maria bara berättade hur jag skulle göra så gick det asbra sen haha. Men det som är så jobbigt på dressyrträningar är att han har inte riktigt styrkan att gå i en bra och bärig galopp så galoppen är liksom inte långsam dressyrgalopp precis hehe. Men det kommer, får ut så himla mycket av dressyrträningarna just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0