taggar årets första tävling!

 
Tommy står knoppad och klar i boxen, hans man är ju helt söndersliten av halstäcket så var tvungen att knoppa annars skulle han sätt förjävlig ut, han var superfin i knoppar<3
Åh det ska bli så kul! Senast var ju i december på christmas show. Många som startar årets första tävling denna helgen så det känns bra! Var orolig att jag skulle börja förtidigt men det blir kanon. Han får ju lite paus sen till sommaren igen.
 
Red igenom honom idag, han var fin. Trodde han skulle va superpigg eftersom han vila igår men han var lugn. Gick dock emot min skänkel vilket var irriterande så sporren åker på imorgon. Är han galen inne på banan tar jag av dom på andra klassen haha. Han får ju sina ryck ibland. 
 
Kommer iaf bli superkul, har aldrig varit i falbygden men deras manege är stor vilket är bra. Hoppas på fina och felfria rundor imorgon. Iallafall i LC, LB vill jag inte ha mer än 4 fel i.

Kommentarer
Postat av: emzi

Okej. Har du gjort den du själv har?
Isf skulle du kunna göra en t mig? Ladda mig på fb annars!

2013-02-23 @ 20:10:47
URL: http://emeliegranqvis.blogg.se
Postat av: Isabell Gunnarsson

Mail skickat till dig :)

2013-02-23 @ 23:29:36
URL: http://isabellgunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0