svar..

Okej.. inte för att jag förstår din fråga riktigt, tycker den är lite konstig.
Men om jag tycker min häst är perfekt så tycker jag det. Sen tycker inte jag att han är perfekt hela tiden, men just där så var han perfekt, på bilden. Så om jag tycker det betyder inte det att alla andra också måste tycka det.
 
Fattar inte varför man inte får tycka om sina egna saker liksom. Det är så töntigt att om jag har gjort ngt bra eller vad som helst så är det fyskam att berömma mig själv. Samma sak som nu, att man inte borde säga att sin häst är perfekt. TOMMY ÄR HELT JÄVLA PERFEKT, FINNS INTE ETT ENDASTE FEL PÅ HONOM.
Nej men skoja. Alla får la tycka som dom själva vill såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0