Startlista inför söndag

Nu har startlistan kommit upp inför söndag. Inte så mycket startande, iallafall inte i LC, bara 11 st och 3 placerade.
I LBn är det 22 st och 6 placerade.
Startar i mitten på båda klassern, startar helst sent så då är mitten ändå helt okej :) Eller egentligen så spelar det faktiskt inte så stor roll för mig vart jag startar, ibland så vill jag mest få det överstökat och då är det skönt att starta  tidigt. Det som är skönt när man är först är ju att man inte har ngn stress, eftersom man är först så har man ingen tid att slå. Men om man verkligen vill typ tävla och vinna så startar jag hellre sent så man vet vad alla andra har ridit på för tid.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!:D

2013-03-02 @ 10:36:27
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0