Sorry!

Har haft skitmycke att göra denna helgen så därför har jag inte bloggat nåt.. Lady har vart galet pigg och det har inte riktigt gått som jag har velat, nu har jag fått trava i en vecka men det har inte vart fem minuter sammanlagt ens! Det är is överallt och jag har ju inget manegekort så jag får göra det bästa av situationen och hellre ta det försiktigt än att hon skulle råka sträcka sig eller nåt!
 
Kom på att det faktiskt är mars nästa vecka vilket betyder vår!<3 
Så förhoppningsvis smälter det snart för om en vecka ska jag få börja galoppera också! Jag ser faktiskt fram emot det jättemycket och jag tror att Lady kommer tycka att det blir kul också, det blir ju ingen racefart men hon kommer ju få springa av sig iaf.
 
Jag fick några jättefina bilder som Lisa hade tagit från ridlägret i sommras tror jag! Men jag sparar dom andra till andra inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0