Mitt beroende..

Jag måste erkänna en sak, jag tror att jag är beroende av att kolla på hästannoner! Alla olika sorter, från billigast till de dyraste och finaste som finns typ och bara tänka på hur underbart det hade vart att ha en sån. Hahah så jävla tråkig är jag men så är det! Så fort någon säger att de ska köpa en ny häst så kollar jag direkt, och nu när jag själv "snart" ska köpa så bor jag typ på hästnet... Jag kollar ju också på vad det finns för c-ponnys till salu för att veta typ hur mycket jag kan få för henne och för tillfället ser det ju inte så lovande ut haha! konstigt :o
Nämen aa nu vet ni :D
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr

Väldigt fin blogg! :)

Kram på er!

2013-02-06 @ 00:00:37
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0