Min stoiga lilla ponny

Var ute och gick med lotta idag. Vi gick en väg som jag inte har gått förut, men vi kom iaf fram till några hagar som man var tvungen att gå brevid en bit och då kommer det några hästar galopperandes emot oss och går längs staketet brevid oss. Först börjar lottas häst (som också är ett sto) blåsa upp sig och springa runt. Detta gjorde att lady också började hålla på, hon blev helt dum i huvet och blåste upp sig som fan och lyfte as mycket på frambenen och gick typ i piaff! Och så skulle hon hela tiden gå på mig och försöka dra iväg så jag fick vända henne och stå och bråka med henne för att hon skulle lyssna! Jag har verkligen aldrig sett henne såhär, dock har hon inte gått med någon vallack på jättelänge men ändå.. Önskar att någon hade filmat det haha hon såg så himla töntig ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0