Målet

Nu när jag har varit tvungen att ta det lungt med Lady och inte fått galoppera nåt osv så har jag fokuserat på att behålla lunget i steget, få henne att slappna av och gå lättare i form. Det har gått jättebra och jag märker verkligen resultat nu! Jag ska fortsätta träna såhär och förhoppningsvis så är hon ännu bättre tills jag ska sälja henne så att det inte bara är jag och Michaela som kan rida hnne i form... Jag menar inte att jag är bäst och ingen annan kan rida min häst men hon har varit väldigt svår att hitta knapparna på och därför blir hon svårriden på marken. 
Nu vill jag bara att det ska gå lika bra i galoppen och även hoppningen framöver!
 
Hahaha på tal om inget så upptäckte jag precis hur fult kavajen satt på mig i början! usch :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0