kungsbacka CR 3/2

90 cm
Han var ju BRA pigg. Alltså han var asfin när jag redfram, lugn och fin och han hoppade även fram kanon, fick till alla avstånd. Sen blev han typ galen inne på banan, men det var kul så det är lugnt. Dock höll han på att stegra och bocka/sparka bakut innan min start så jag typ flög lite hej villt haha.
Men asbra runda, han lyssnade lite även fast han va så pigg och sålänge vi får till avstånden så gör det inget att han drar ifrån mig. Felfri
 
100 cm
Fin här med, tog bara räcker två gånger på framhoppningen för jag gillar inte kungsbackar framhoppning. Iaf så sparkade han osv innan min start här med men a. Rundan blev inte så bra. Jag plockade i honom hela tiden för att jag ville få till avstånden. Det är inte det att jag inte litar på honom, VET att han hoppar i alla lägen och litar på honom till 100%. Men jag vill så gärna sätta nollan och då kortar jag honom och sen får jag panik när jag inte hittar ngt avstånd och då rider jag iväg honom vilket gör att han inte vågar hoppa av och lägger sig nära.
Så en gång så fick han ett såntdär mongo språng som vi börjar bli vana vid haha. När han ska hoppa av men inte vågar så det blir värsta stötigt osv så ah. 8 fel, & dom rivningarna tar jag på mig helt!
 

Kommentarer
Postat av: johannaa

Varför har du inte martingal på honom? Kanske han slutar att slänga så jäkligt med huvudet. Ett tips bara.

2013-02-03 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0