hoppträning 11 februari

IDAG FLÖG JAG AV TOMMY FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Hade nyss hoppat upp och han var väldigt pigg och folk höll på att bära fram hinder men så bestämde sig tommy för att leka rodeo så han satte fart och var helt vild. Flög upp och ner haha och tillslut flög jag av rakt in i väggen, sköööönt. Nej men det gick bra, fick inte ont eller ngt sånt utan hoppade upp direkt och sen gjorde han en sån rodeo omgång igen men då flög jag inte av utan fick fram honom igen.
Sen var han väldigt fin och hoppade bra och lyssnade helt ok. Dock red jag så dåligt... Alltså är inte van vid denna nya sadeln så jag typ flaxar och blööö... Men jag lär mig väl att rida i den tillslut, om vi då köper den :)
 
Här är en ful film när jag rider värre en värst. Men tänkte att det kan ju vara roligt med en liten film. 
skulle vara trav in i början men min häst är rebell så han tog galopp istället.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin blogg =)

2013-02-11 @ 23:50:55
URL: http://systrarnagodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0