Falbygdens HSF 24 februari

LC | Bed. A:0/A:0 | 0+0 fel | 10 av 32 starter
Asså Tommy är så knäpp, I KBA så är han galen och jättefin och idag var han värsta lugn. Fin ändå men aa, vill ha honom mer framåt ändå. Sen var han jättespänd denna klassen, lyssnade inte på mig så jag red som en kratta och la honom i skiten. Men vi gick dubbelnolla ändå och det var ju ändå rätt många starter.
 
LB | Bed. A:0/A:0 | 0+5 fel | 5a av 17 starter
Mycket finare här, lyssnade på mig så fick till alla avstånd osv. Sen i omhoppningen så satsade jag faktiskt^^ Sen var jag så dum så till kombinationen så tog jag en väg som alla tog, asså inte jättesnäv men ändå kortare osv. Men jag och Tommy får alltid lite problem med kombinationen på tävling så vi kom helt fel så han smet förbi vilket var väl bra för annars hade vi antagligen kraschat. Men kom igen och han löste det fint.
Så fick 4 fel + 1 tidsfel för fick ju lägga en volt men kom iallafall 5a :)
 
Så ändå en helt okej start på säsongen, inte dom bästa rundorna vi gjort men spela roll :)
 

Kommentarer
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Ska Team LB startas upp igen? Var med och bestäm ifall Ni vill ha tillbaka mig och Flinta på LB igen genom att kommentera senaste inlägget med Din åsikt! :)

2013-03-02 @ 00:20:50
URL: http://teamlabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0