Falbygdens HSF utvärdering

Framridningen var sådär. Dom hade en som såg till vilka som fick komma in på framridningen vilket var bra men det var ingen hel manege utan bara en liten volt typ från framhoppningen vilket gjorde att det var trångt och inte gick att rida fram ordentligt. Speciellt eftersom Tommy höll på att sparka en massa vilket gjorde att jag inte vågade galoppera bredvid ngn eftersom alla red så jävla nära inpå.
 
Framhoppningen var bra, dock tyckte jag att det var lite förmånga där inne. Eller egentligen var det inte det men alla red hejvilt och det var stressigt och irriterande och jag blev väldigt stressad till andra klassen då dom råkade släppa in en person före mig bara för att jag inte hann dit så då fick jag vänta och fick mindre tid på mig att hoppa fram och tommy började dumma sig så det blev lite jobbigt där ett tag :(
 
Banan var bra. Underlaget var helt okej, inte dåligt. En ny manege så manegen var stoooor. 28x65 tror jag den var. Rätt så roliga banor och fina hinder :)
 
Personalen var trevlig, sa lycka till osv och skötte det mesta bra förutom lite där vid framhoppningen men det var inget stort liksom!
 
För övrigt en väldigt bra anläggning. Eftersom manegen var ny så fick man ett väldigt mycket bättre intryck och det var god lunch=tacos!! Funkade kanon och det var kul att tävla där :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Vart har du fått tag på bilderna?:) var också och tävla där och om det är någon som fotat som du fått bilderna av så får du gärna maila mig vem som fotat! Tack på förhand :)

2013-06-29 @ 20:59:24
Postat av: Elisa

Vart har du fått tag på bilderna?:) var också och tävla där och om det är någon som fotat som du fått bilderna av så får du gärna maila mig vem som fotat! Tack på förhand :)

2013-06-29 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0