Depression

En i stallet ringde mig imorse och berättade att Lady har vart ovanligt seg och långsam när man har tagit ut henne till hagen, dom hade bokstavligen fått släpa ut henne. Jag hade utsläppet i måndags och tyckte inte alls att hon var sån men det kanske är annorlunda med mig..? iaf så har hon ju som sagt varit väldigt pigg att ta in det senaste så vi tror att hon inte gillar sin hage :( Innan stod hon tillsammans med en annan ponny precis brevid stallet och kunde se nästan alla andra hästar och människor osv. Men nu står hon på andra sidan gården  bakom huset där hon bara ser dom två hästar som går i hagen brevid henne så det är ju lite skillnad! 
Sannolikheten är inte stor men jag ska kolla med dom andra om det är någon som vill byta hage med mig för jag känner mig jätte taskig mot henne om jag ska låta henne stå där när hon blir helt deprimerad av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0