0 ideer

Har suttit jättelänge och försökt komma på något att blogga om men det står helt still i mitt huvud. Igår så var jag och Hanna på bio och idag var jag hos Becca så därför har jag bloggat dåligt. 
 
Tommy red jag i manegen igår. Han var stark och jobbig i munnen men sparka eller bocka inget iallafall.
Idag red jag honom i manegen också. Fin i traven men i galoppen studsa han skit mycket och sparkade och höll på. Sen flög han iväg i en bockning så var nära på att flyga av. 
Orkar verkligen inte med honom. För massören sa att han inte har ont och vi har bytt sadel och allt så jag vet verkligen inte vad det är med honom. Bockningarna är ju antagligen för att han är pigg men just att han sparkar...
Någon som har någon ide vad det kan vara?? Iallafall så ska jag träna dressyr för Maria imon så får se hur han är då. En som vi känner sa att deras häst också håller på såhär och att dom också kollat upp med massör osv men att han inte heller hade ont.. Så vet inte, får se helt enkelt! Hoppas att han slutar och blir NORMAAAAL!!!!

Kommentarer
Postat av: Nina, drömmen om att bli fotograf~

hejsan!
Allt bra med dig idag? ♥
kramkram!

2013-02-14 @ 11:38:30
URL: http://ninawallinder.blogg.se
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Fin blogg och hoppas att du får ett bra allahjärtansdag ♥:)

2013-02-14 @ 12:12:21
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: - S C H N A I L G U L L -

Hej! Vilken fin blogg!
Är du intresserad av ett bloglovin'byte? Isådant fall, följ mig och kommentera vilket nummer du blev så följer jag dig!
Hoppas du har en fortsatt bra Alla<3's dag!
Kram!

2013-02-14 @ 12:37:18
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0