waah

Jag är inte personen som blir jättenervös eller så över saker men nu känner jag för att
spy! Imorgon är det återbesök hos veterinären och det ska fan bli det sista! Lady går som en klocka och hon har inte känts konstig eller varm, men det känns nästan som att det är "för" perfekt så därför vill jag inte tro eller tänka nånting om imån.. det går som det går och jag får helt enkelt se vad som händer och utgå från det. 
 
Hade ännu ett asbra pass i paddocken idag, kortade ner det lite då jag inte ville rida för mycket inför imån. Lisa va med och fotade lite idag så jag får väl bilderna imån eller nåt :) De e helt sjukt va fint steg hon har fått, det va en bild där man verkligen såg hur hon satte under sig med bakbenen.
Håller på och vänjer in BoT skydden på henne som sagt och dom sitter jättebra, hon gillade dom inte i början men hon får vänja sig! 
 
Tråden kom lite ivägen på bilderna men skitsamma :p
 
 
 

Kommentarer
Postat av: clara ask

så himla söt ponny :')

btw, har frågestund på min blogg just nu och undrar om du hade kunnat klicka in och ställa en fråga eller 2 det hade varit guldvärd? :)

2013-04-10 @ 20:36:40
URL: http://claraask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0