vad hände?

Jag blir så irriterad på mig själv ibland... hade ju planerat att bogga massa igår och så kommer jag hem från stallet, käkar och gör alla vanliga saker och så va klockan plötsligt as mycke och jag var tvungen att sova för det var skola nästa dag. Men ska försöka bättre idag istället!
 
Igår blev det lite hoppning istället för vanligt markarbete för jag hade inte hunnit med det idag. Det gick skitbra verkligen och det är inte svårt att se hur kul hon tyckte det var! 
Idag red jag ut och hade tänkt trava en del runt sporred som är standardrundan för alla i tulebo typ och så kommer jag dit så har dom hällt ut nåt skitgrus med stora vassa stenar så det gick inte mer an att skritta där... Och detta är verkligen en sån där liten skitsak som kan förstöra min dag! Hur tänker dom? Alla vet att det går hästar där och man kan väl räkna ut med lilltån att det gruset inte är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0