uteritt på glad ponny

Red ridvägarna idag med tommy och mamma promenerade med. Tommy va pigg och glad och tyckte det var riktigt kul att få galoppera ute och busa av sig.
Dock ville han galoppera hela tiden så såfort det inte var nerförsbacke bet han fast i bettet och drog iväg i galopp. Så det blev lite dragkamp ibland hehe, speciellt när vi skulle sakta av.
Men det var kul och det blev mycket galopp fram och tillbaka i alla backar som fanns typ haha.
 
Har även anmält mig till en tävling, wohooo. Vecka 18 i ale jennylund. En LC bara. Men måste tävla, kan inte sluta bara för att det går dåligt. Vägrar vi ut oss så gör vi la det men jag tror detta är en liten "tröskel" som vi måste ta oss över :)
+ att nu börjar utetävlingarna och då hoppas jag att det går bättre.
Nästa vecka får han vila iallafall för jag har så mycket grejer och det passar bra att han ska få sin lilla vilovecka :)
världens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0