Ullared!

Förlåt för att jag inte bloggade nåt igår men det blev väldigt sent med stallet och allt igår.. Men iaf så va vi i Ullared igår och shoppade lite :) Lady fick betydligt fler saker än mig haha fast mest skitgrejer som typ godis och sånt.

Bästa och dyraste köpet blev ett par back on track-benskydd som jag har funderat på att köpa jättelänge. Jag visste inte ens att dom hade sånt där men de va ju asbra för jag sparade 300 spänn på dom! :) så nu håller jag på och vänjer in dom på henne och än så länge har jag bra haft dom på två gånger men det verkar funka bra. Det fanns bara
strl M men det va ju bra för då passar dom förhoppningsvis på storhäst också!

Köpte en fin vårstalljacka som va precis vad jag behövde eftersom klubbjackorna inte har kommit än. Jätte mjuk och lätt så den e perfekt att rida i:)
Köpte även fårskinnsludd till benskydden eftersom hon har fått några konstiga sår efter sina som fortfarande inte har gått bort än.

Haha förlåt för dom fula bilderna på jackan men de får va så..:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0