Trött hest

Hoppade som sagt lite igår och de va skojj, haha pigg som satan va hon och huvudet va uppe i vädret men glad var hon iallafall! Och eftersom jag är en sån bra förebild hade jag ingen väst på mig (hej anonyma kommenterare).

Jag vet inte om jag är ensam om detta men trots att hon är pigg så har hon blivit mycket tröttare och segare nu när det är lite varmare och solen har kommit fram! Vilket jag trodde skulle vara en positiv sak men som bara gjorde det värre, för hon är inte lugn utan bara trött liksom. Så istället för att jobba så går hon omkring och stretar emot för att hon inte orkar -.- dessutom är jag sjukt trött nu med pga skola bland annat, så mitt tålamod är tyvärr inte på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0