svar på fråga

har en fråga jag undrat länge, skulle du (om du fick) byta bort tommy och få tillbaka camaro och att du inte var förlång på honom?
 
Nej det skulle jag inte! Jag älskar Camaro, han var min första ponny och betyder så otroligt mkt men skulle inte vilja ha tillbaka honom. Jag sålde inte honom för att jag var förlång utan för att våran tid var över, vi var fast lite och jag ville utvecklas och tävla högre. Jag vill upp mot Msv.B med tommy och jag kommer kämpa för att komma dit, även fast vi inte kommer dit så vill jag iallafall ha försökt.
Camaro var fast på LC/LB och det var bättre att han fick säljas till någon som också ville ligga på den nivån. Sen tycker jag om Tommy så sjukt mkt!
Så nej, jag skulle inte vilja byta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0