nu kör vi då!

Det gick bra idag, veterinären sa att hon såg jättefin ut. Hon hade tyvärr fortfarande en halv grad vid böjningen men jag ska ändå få börja rida som vanligt nu och får börja hoppa om ca två veckor :D Eftersom hon fortfarande markerade så ska vi tillbaka en gång till om 6-8 veckor och då ska jag hoppa på lc nivå ungefär. Så jag är glad men dom sa ju att med tanke på om detta inte går över så kan det ju påverka vid försäljning osv. även om hon fungerar som vanligt och inte påverkas av det annars så aa, det är ju en stor nackdel men det får vi ta då!
 
Rider nog ut imån och tar det lite lungt, paddock på lördag och sen får jag se hur det blir på söndag för jag följer kanske med elin när hon ska tävla.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0