Man vill ju bara gråta lite :')

Det va 10 grader ute idag! :) haha såg till och med flugor, vilket betyder att det är våår! 
Lady va jätteduktig idag med och jag är asnöjd med henne så hon förtjänar att ta det lite lungt imån :) haha inte för att jag kör hårt med henne precis men hon har ju fortfarande ganska dålig kondition osv.
 
Vet inte riktigt vad för "hästiga" saker jag ska köpa imån på ullared, dom har ju inte jättemycket fina saker precis men jag ska se om dom har nån billig hoppgjord och även ludd till benskydd. Ska se om vi kan åka till ridsport snart också för jag vill verkligen ha en fin långärmad piké och jag vet inte om jag kan vänta tills horse show... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0