Jag gillar inte regn :(

Idag skrittade vi runt sporred då det blev ett rätt ordentligt pass igår och jag märkte att hon fortfarande var trött idag. Hon va förjävlig och ville inte alls gå fram när hon märkte att vi bara skulle skritta så det blev att jag fick hoppa av henne tre gånger för att hon total ignorerade mig!
 
Imån lär det bli fart på henne iaf för då blir det tillbaks till paddocken för att pröva på några plutte språng :)
Hon blev ju galet pigg igår bara över några bommar så det blev rejält med jobb på volter osv bara för att lungna henne, därför blev det lite för långt och lite för jobbigt för att jag ville få gjort det jag hade planerat från början.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0