inomhus eller utomhus säsong

Innan så gillade jag inomhus mest, just för att ofta är underlaget väldigt bra inomhus och utomhus blir det lätt djupt och tungt vilket jag hatar.
Men nu tror jag att utomhussäsongen kommer bli väldigt bra, eller jag hoppas det iallafall. Hästar får liksom ett annat driv ute. Speciellt tommy tror jag blir lite instängd inomhus, tappar motivationen lite medans ute så tycker dom det är mycket roligare.
 
 
Inomhus
+ Bra underlag
+ man slipper rida i regn och dåligt väder
- blir väldigt "instängt"
 
Utomhus
+ Roligare banor
+ finare bilder
- underlaget blir sämre
 
Iår hoppas jag kunna åka på bra tävlingar och att Tommy ska hitta drivet igen och sluta va så jobbig ;) Man får en helt annan galopp ute och hästarna tar för sig på ett annat sätt.
Ska träna träna träna så att han är riktigt fin inför utetävlingarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0